betulbusra Arkadaşlar medela kasık bıberonu kullanan var mı ? Ise baslıcam cocugum bıberon almıyor,, öncesınde bıberon aldı Son 1,5 aydır agzında gevelıyor ... phılıps avent, tommetıppe markalarını denedım ve daha bı kac alt segmentı de denedım😭ama bıberonu reddettı...medela kasık bıberon kullanıslı mı? Kullanıp da begenenler lutfen acıl yardım
Busrasy betulbusra kaşık biberonu bilmiyorum ama ben medela calma kullandım meme reddinden sebep. Bebekten bebeğe fakrediyor sanırım kimi bebek ilk başlarda zorlanıyormuş ama sonradan alışıyomuş. Benim bebeğim hemen alışmıştı. Calma yıda araştırın isterseniz
Setenayali betulbusra kaşık biberon kullanıyorum ama medela değil belki onu da sevmez diye uygun fiyatlı bişey almıştım memnunum ama çok vakit alıyor tabi biberon gibi kolay olmuyo
betulbusra Busrasy bıberonu gevelıyor Alıyordu almaz oldu Ac kalsa bıle ıcmıyor Bıberon rıskıne gırmek ıstemıyom.. bıberona emzıge para vermekten bıktım...
Busrasy betulbusra İnternetten bir bakın, çünkü normal biberon ucu gibi ucu yok. Uzun bi kısmı var bebek ne kadar çekim uygularsa o kadar süt gidiyor içinden. Ama normal biberonla aynı değil tabi karar sizin yinede 😊