Arkadaşlar Siemens çamaşır makinemiz var. Hani şu haznesine sıvı deterjanı koyuyorsun da o yeteri kadar çekiyor ya. Hah ondan. Sorun şu ki o hazneyi tam doldurmuyorum her seferinde bir kapak deterjan koymama rağmen yıkarken deterjanın hepsini kullanmadığını farkettim. Kızımın çamaşırlarını toz deterjanla yıkıyorum ve sanırım bizimkinden kalan az bi sıvı deterjan da karışıyor içine. Bu arada doğduğundan beri kızımda dermatit problemi var. Bu aralar çok arttı. Bu deterjan kalıntısını neden bu kadar geç farkettim çok üzülüyorum. Koyduğum sıvı deterjanının hepsini kullanması için bir ayarı var mı bilen var mı acaba lütfen yardımcı olur musunuz?? Ne yapabilirim