Kızlar cidden çok yıldım artık bu durumdan oğlum 14 aylık boşaltmadık dolap dökmedik kıyafet yemek bırakmıyor yetişemiyorum herşeye az önce şööle bi baktım Allahım bu dağınıklık ne zaman bitecek dedim içimden eve biri gelse utancımdan yerin dibine girerim tabiki dağıtacak dökecek saçacak bunu biliyorum ama sadece kendimi rahatlatmak isitoyrım rabbim sağlık versin bir gün bitecek dimi bu olay 🥺 sizin bittiyse kaç ayda bitti