Marla91 ilk yaş içinse bence kendiniz yapın. Bizim kimsemiz yok yanımızda malum korona da var arkadaş vs davet etmedik ilk yaşı özel olsun istedim. Kendim pasta yaptım balon aldık zincirle falan yapıp tavana astık. İyiki dogdun flaması aldık ben keçeden renkli 1 yazısı yaptım üstünü süsleyip duvara astım kalpli yapışkan kagıtlarla ismini yazıp etrafını süsledim. Bence cok güzel oldu doğal ve samimiydi hemde her şeyine elim değdiği için çok mutlu oldum 😌