Ahh kızlar bu hava değişimleri sonunda bebeğimi grip yaptı 😒 Antalya havasını bilen bilir bu aylar hastalığa kapıyı açıyor. Yavrum gece uyuyamadi doğru düzgün burnu tıkalı açıyorum ama ne fayda geri doluyor balgam var boğaz da çıkaramıyor. Doktora gittik sabah gerekli ilaçları vs. Verdi anlattı ama fizyolojik serum yapıyorum şırınga ile kaç ml serum çekeceğim sormadım ben evde 2 ml yapıyorum ama az oluyor sanırım 6 aylık bebeğim sizler kaç ml yapıyorsunuz 😏