Balin_annesi geçmiş olsun bebiş kaç aylık , yenidoğan sivilcesine benzettim ,egzama benim bildiğim böyle olmuyor ,ilk gplumda da vardı çok çektik onda alerji egzamadan ,kızarıklık şeklinde olur ,25 günlük ikinci oğlum var onda çıktı yenidoğan sivilcesi dedielr yavaş yavaş geçiyor , ben ona benzettim ama ben yenidoğan sivilcesi olduğunu thamin ettiğim halde 2 doktora götürdüm aile hekimiyle 3 diyebilirim ,sizde mutlaka göstern n derim ben alerji falansa tespit etmiş olirsunzu