Kızlar en son yaptırdığım aşıda bebegim çok kötüydü ateşi 3 gün hiç düşmedi 39 buçuğa kadar cikti sonra acile gittik 2 kere 2 sinde de boğaz enfeksiyonu dediler 1 hafta çekti yani enfeksiyondan mi yoksa aşıninda etkisi varmıydı bilmiyorum şimdi yarın 1 yas aşısı var gene aynı olur diye kafayı yiyorum resmen hiç yaptırmak istemiyorum 🌸