Kızlar burada hep okuyordum bebeğimle beraber uyuyoruz vs diyenleri bende diyordum yanınızda nasıl uyuyor diye. Ama evimize geçeli 1ay oldu ve 4.ay atağını evimizde karşıladık. Zaten uykusuz bir bebekti ağladıkça kucağıma alıp emzirip koyuyordum ama artık bu 10dkka bire falan düşünce yetememe ye başladım ve uykusuzluktan artık beni çileden çıkarınca yanıma alıp yattığım yerden kolumda emzirmeye başladım ve 10 15 gündür bu böyle devam ediyor. İlk uyuduğunda beşiğine koyuyorum 1 2 bazen 3 saat uyuyor çok şükür. Sonraki ağladığında büyük ihtimal acıkıyor ve sallasamda beşiği uyumuyor. Yanıma yatırıp emziriyorum ve kolumda öyle uyuyoruz. Uyandıkça memeyi ağzına dürtüyorum🙊 ve artık kolum ağrıdan kırılma derecesine gelince beşiğe koyuyorum. Koymamla ağlaması bir oluyor ve ben alıp bu seferde diğer koluma yatırıyorum saniyesinde sakinleşip uyuyor. Rahat yatak bebeğime batıyor anasının kemikli kolu batmıyor🙄🙄 5ay 5 günlüğüz. Alışmasından korksamda bu günleri arayacağım aklıma geliyor. Varsın yatsın diyorum. Ama sizce ne yapmalıyım. Bu arada hâlâ kundakla uyuyor. 4 5 gündür tek kolunu çıkarıyorum öyle uyuyor kafasına kadar kaldırıyor kollarını ama çok fazla sıçradığı için uyanıyor. Yanımda yatarken kundaksız uyuyan bebem beşikte uyumuyor bu işte bi iş var ama anlayamadım😒😒😒