Bebeğim 7 ay 5 günlük. İlk defa kabız oldu ama öyle böyle değil. Dünden beri ıkınıyor, karnına dokundurmuyor, çığlık atıyor. Yemeklerinden zeytinyağını eksik etmiyorum. Yarım çay kaşığı da içirdim hatta. Gün kurusu kaynattım, içine ruşeym ekledim. Suyunu içirdim, gün kurusunu yedirdim. Masaj yaptırmadı malesef. En sonunda kulak çöpü ve zeytinyağı ile azcık uyardım. Afedersiniz girmedi bile çubuk 😢 anında yaptı ama bildiğiniz kömür gibiydi. Geçti sandım ama bugün hâlâ devam ediyor. Doktorumuzu aradım gliserin fitil ve duphalac şurup önerdi. Kullananlar var mı? 😢