Biraz geç bir yazı oldu ama 4 5 gün once Orcan hocaya bizde gittik Orcan Altan.
Kesinlikle çok ilgili bir doktor 18 aylik olmasına rağmen bütün gecmisinden ve yapmamız gerekenlerden o kadar güzel bahsetti ki çok caba yakın içten bir doktor. Pişman olmazsiniz gidenler