Durukusunannesii Sevdamavi eskisi gibi his olmuyo hiçi zaman bunu bil 😂 bende 4 ay oldu soruyorum arkadaslarma geciyo zamanla ama eskisi gibi olmuyo diyorlar . Mesela kaşınıyo orası kaşıyorum kaşıdıgmı hissedyrm ama bi zevk almıyorum kaşıntısı gecmıyo 😂
efuchan Sevdamavi ilk sezaryende 15 ay hissetmedim ztn 15. Ay yeniden sezaryen oldum ilk günden beri his var neden bilmiyorum