Tostosannesi Kızlar iki gün sonra klipsi çıkarmaya gidicez ama ben şu ortamdan dolayı tekrar hastaneye gitmek istemiyorum sağlık meslek mezunuyum zaten evde kendim çıkarsam sorun olur mu ki acaba
Asaf-asaf Tostosannesi bence doktoru açsın eğer yarası yapışmadıysa tekrar takma veya dikiş gerekebilir hem mikrop alıp enfeksiyon kapma riski çok yüksek sağlık meslek mezunuyum diyorsun daha iyi bilirsin aslında sen
Tostosannesi Asaf-asaf biliyorum tüm malzemeleri alırım da çok ağladı korktu tekrar aynı şekilde olucak diye kendim çıkarıyim dedim
Asaf-asaf Tostosannesi bebeğin için en iyisini sen bilirsin ama enfeksiyon kaparsa yada yara kapanmamışsa tekrar yapamazsın da enfeksiyon ağrısı ilacından sa bir kere daha ağlasın daha iyi bence