Herkese merhaba öncelikle. Oğlum kronolojik 4 ay 20 günlük. 36 haftalık doğdu.Çok şükür hem erken hem sezaryen olmasına rağmen sütüm geldi. Bugune kadar da meme + mama geldik. Sadece akşamları bir sefer veriyodum mamayı. Bu ay regl döneminde sütüm azaldı gün içinde toplamda 3 kere mama vermeye başladım. Ama 30-40 cc anca içiyo. Sütümü sağıp verdiğimde 180 ccye kadar içtiği oluyo. Tok mu acaba diyorum memeye koyuyorum boğulcak gibi emiyo. Denediğim mamalar aptamil,hipp combiotic, bebelac gold, baby goat ve sma optipro. Hepsinde çok açsa 30-40 anca içip sonrasında öğürüyo ve ağzını kitliyo. Neden yapıyo olabilir veya sütüme destek olucak ne verebilirim? Kullanabiliceğim diğer mamalara da öğürücek diye alamıyorum da.