Bi köç gündür ciddi bez acma problemimiz var yere yat yere bezini acalım dedigim an öyle aglıyorki içim parcalanıyor ama ayakta değiştirmeyi teklıf ettiğimde sıkıntı yok neden olabilir acaba kaç gündür konusuyorum hala yanasmıyor tecrubeli anneler yardımcı olabilirmi?