Biz eşimle akrabayız bütün geçmişini biliyorum yani bir kız vardı annesinin arkadaşı 7 yıllık geçmişleri var biz eşimle 3.5 yıllık evliyiz 2 yaşında oğlumuz var eşim oğlumuzla fotoğrafını sosyal medyada paylaştı aynı fotoğrafı anneside paylaşmış kızda anneside ekli kayınvalidemde kızın annesi maşallah Allah bağışlasın diye yorum yapmış kayınvalidemde amin canım hepimizin inşallah amin deyip çiçek emojisi koymuş ben onlar gibi rahat bir insan değilim bişey yapmak istiyorum gördüğümü ve rahatsız olduğumu gösteren ama öyle kıskanmış gibi değilde kaliteli bir şekilde sizce ne yapayım