Kimi doktor 4. Ayda diyebiliyor ama çoğunluk görüşü 6 ay. Ayrıca ne alaka ya sık emzirmekle az kilo alımı. Benimkide 3 ay 26 günlük, katiyen 3 saat bile durmaz emzirilmeden , çocuk açsa ağlar nasıl oyalancak 4 saat. Benim gittiğim bir doktorda çok sık emzirme kilosu fazla gidiyor demişti ki ayda ,1 kilo almış yani normal. O doktoru bıraktım çünkü 2 aylık bebeği fazla emzirme ne demek. Her neyse bence o doktoru değiştirin.