derindamla 7aylik olucaz grip olduk sanirim hapsirip duruyor burnu surekli tikali neler yapabilirim ilac kullanmadan
Deletedmom115 derindamla 20 30 cc kadar günde 1 kere ıhlamur verebilirsin burnunu düzenli çek ve emziriyorsan bol bol emzir nefesini fazla solutmadan
Seraptoprak derindamla bizde anne kız hastayız... ıhlamur içiriyorum. Bir çay bardağı kaynatılmış soğumuş suya bir çay kaşığı tuz yarım çay kaşığı karbonat katıp karıştır. Gün içinde burnuna iki üç damla sık ve aspiratör yardımıyla çek😌
Deletedmom345 Evi sürekli havalandırın soğuk buhar makinası çok işe yarıyormuş ama kettleda rahatlatır nefesini.Burnunun asla tıkalı kalmamasını sağlayın.Baş ucundan soğan,karanfili eksik etmeyin:) bir de boool bol emzirin.Hırıltı varsa direkt hastaneye ışınlanın.Çok geçmiş olsun