Merhaba arkadaşlar.💮 Sağlıksız diye emzik vermek istemedim kızım 15 aylık 3. Ayından beri baş parmağını emiyor. Doktorumuza danıştık parmağını sarın bir şekilde emmesini engelleyin dedi. Ancak ne kadar denesemde başarılı olamadım, aşırı parmağını emiyor uykusunda dahi. Bir kere parmağını sarıp uyutmuştum normalde de meme de uyuyor. Yatırmamla kalkması bir oldu. Parmağını ememediği için o gece o kadar çok ağladı ki gece kaçta uyumuştu hiç hatırlamıyorum. Kısacası ne yaptıysam bıraktıramadım. Sizde bu durumu yaşadınız mı? Bana yazar mısınız??