Sema9393 Mineetik merhaba bebegiminn bugün verdik sonucu da yarın gel dedi doktor. Yuksek çıkmış bende alamadığım için buraya yazdım:( bebeğim 1 yaşında:(
Sema9393 Alya26 teşekkür ediyorum çok şükür düşmüş dedi enzimleri. Bu yükseliş neden peki dedim kan verirken zorlandiysa bebek dedi onun için böyle çıkabilir bisey yok yani dedi
Sema9393 alyatosum hayır bisey geçirmedi aslında ama düşmüş dedi enzimler . Bi sıkıntı yok yani çok şükür 🙃
Cnresr Yakın zamanda ilaç kullandınız mı eğer bi şikayetiniz yoksa ilaç kullanımında karaciğer değerlerinde yükselme oluyor emziriyorsanız sizde ağrı kesici Dalan kullandığınızda da oluyor