Egeanul Sleepy normal bez bacaklarına çok iz yapıyor bio natural kullanıyorum bir süre bunuda takip edicem ama sanırım bu da biraz iz yapıyor gibi kızarık hep bacaklar. Sizce hangi bez markası bu konuda daha iyi 🙃
Babybboy Egeanul canım ben doğduğundan beri molfix kullanıyorum çok memnunum. Çok yukarı doğru bağladığında benimde bacağında iz yapıyor biraz daha popusunda boşluk birakiyorum
Lothbrok Sleepy kullanırken lastiklerine makasla çentik atıyorduk iz yapmıyordu. Şimdi goon a geçtik daha güzel lastikleri bile yumuşak hiç iz yapmıyor taşırmıyor