Feyyyzza Kızlar 20 günlük bebegim agu agu YAPARMIŞ gibi ses çıkarıyor bu ses o ses mi ay bayılacam simdi😀😀 valla korkutuyor bu zamanın cocukları daha cok erken degilmi
Berenkooommm Feyyyzza normal canım 😊 benimki doğduğundan beri anne diye ağlıyor herkes aa anne diyor falan diye şaşırıyor 😊
DurikoMom Feyyyzza mümkün biz doğar doğmaz anne sesini duyduk hastane odasına geçtiğimizdede her ağladığında anne dedi 😊
Esmanur277 Berenkooommm benimki de anne diye ağlıyor 😂 babamız şok . Önce baba diyecek diye artistlik yaptı
Durukusunannesii Berenkooommm Ay benm kızımda aynı doğdugundan beri anne der gibi aglıyo herkes şaşırıyor 😂