Merveipekalkan Merhaba hanımlar kızım 2,5 aylık sürekli kucağımda o yüzden kangutu aldım fakat sanki içinde oturuyor gibi aslında yenidoğan aparatı bile var içinde kullananlat bilir ben emin olamadım siz nasıl kullanıyorsunuz?