Delibirhatunn Koltuk çok yüksek değil, bebeğim sırtüstü düştü. Ağlama huzursuzluk falan yok, uyutmuyorum ama zaten uyku hali de yok. Sadece bi kere kustu ama o da sabah verdiğim püreyi çıkardı biraz emdikten sonra. Ne yapayım ?
Cherryblossom Delibirhatunn normalde de kusuyor mu? Eger dusme ardına kustuysa doktora danısın mutlaka.
Dorukylmz Delibirhatunn bebeğiniz ne kadarlık benim bebeğim de 30 günlükken düştü yüz üstü çok korkmuştum bende hemen götürdük doktora çok yüksek değildi düştüğü yer muayene etti baktı her yerine iyi gözlemleyin kusma normal davranışından farklı davranışlar gösterirse beslenmeyi reddiyorsa falan hemen getirin demişti bişey olmadı şükür ki ama götürün yinede
Cherryblossom Delibirhatunn fışkırarak kusmasi tehlikeli diye biliyorum. Ama yine de cok hassas bi konu aklınızda kalacagına bence gidin bir doktora ya da telefonla danısın en azından cok gecmis olsun
sukayhanacar Delibirhatunn c.tes benim bebegim de 1 saniyelik arkamı döndüm ve düştü. Doktorumuzu aradım hemen bizde kusma burundan kulaktan bi akıntı olmadı 2 saat sonra uyuttum normal seyrinde. Doktorumuz uyumasında da bi sakınca yok 1 saate bir kontrol edin dedi sadece. Muayene et vücuma bak dedi siz de bi soyun muayene edin simdi ve 1-2 saat sonra vücuduna eklemlerine dokunun acı varsa belli eder. Benim bebeğim cok az ağladı düşmenin etkisiyle ama sonra hemen eski haline döndü. Bebeğinizin doktoru varsa bi arayın danısın siz yine de
Mayisannesi34 Delibirhatunn canım bazen bebekler çok ağlayınca da boğaz tahrişinden kusarlar. Kusması normal kusmalarından farklıysa doktora götür değilse biraz takip edebilirsin evde. Bizim de düştü doktor takip et huzursuzluk yoksa bir şey olmaz demişti
sukayhanacar Delibirhatunn sıcağıyla hissetmeyebilir bi kaç saat sonra da soyun dokunun bakın tepki vermiyosa şükür bişeyi yoktur ama siz doktorunuza bi bilgi verin yine de. Bide göz muayenesi yapın bişey gösterin takip edicek mi gözlerine ısık tutun telefon ısıgı olur göz bebekleri büyüyük kücülüyo mu bakın
Elifmoms Delibirhatunn ne kadar yükseklikten düştü? Kusması fışkırır tarzda ve cok olunca tehlikeli 24 saat takip edin. Hareketlerinde ya da halinde değişik bir durum olursa doktora gidin mutlaka. Kızım 7 aylıkken mama sandalyesinden betona düşmüştü biz hemen götürdük şükür bişey cıkmadı kafası morardı sadece 24 saat gözlemledik uyuduğunda 2 saatte bir uyandırdım.
Delibirhatunn Elifmoms 45 cm den düştü. Emzirince bir kere kustu ama fışkırarak değil, her zamanki gibiydi. Farklı bi davranışı yok