Oğlum 2.5 aylık bitti dediğimiz gaz yeniden başladı ama gündüz hiç bişeyi yok keyifli oyunlar oynuyoruz ağlamıyor ıkınıp sıkınmıyor. Ama gece uykusuna yatırınca bişeyler oluyor çocuğa 🤦♀️ sabaha kadar ıkınıyor uyuyup uyanıyor devamlı ne ona ne bize uyku var 🤦♀️ neden gece gelir bu gaz. Çaresi var mı 🤔 içine kurt girmiş giibi kıvrılıyor 🤦♀️