neredenbileceksinizz Kızlar bebeğim 8 gün oldu kaka yapmadı osuruğu da kokuyor artık böyle olan var mı sadece anne sütü alıyo
Lilamorr77 neredenbileceksinizz banyo yaptırıp yağla masaj yapsanız karnına YouTube de var bende bbebeğim okadar küçükken yapmıştım işe yaramıştı
neredenbileceksinizz Epifenomen-gkc çok fazla yok bazen eserikleniyo ama uykudan galiba uyuyunca geçiyo
neredenbileceksinizz yademila-48 peki nasıl yapıyo kakasını. Çok çektim şu gaz ve kakadan ilk bebeğim kime sorsam biz böyle bişey görmedik diyorlar uzaylı gibi hissediyorum artık
neredenbileceksinizz Elffnrr götürüyorum 10 güne kadar normal diyo normal ama 10. Gün yapacağının garantisi var mı
Epifenomen-gkc neredenbileceksinizz sürekli böyle devam eden bir durum varsa eğer ya kakasını yapmayı bekleyin ya da lavmanla bağırsakları boşaltın ve düzenli olarak bağırsak düzenleyici probiyotik damla kullanmaya başlayın. Benim kızım da öyleydi kaka çok düzensizdi şimdi düzene girdi onun sayesinde
Maybeoneday neredenbileceksinizz poposuna bakıldı mı catlak filan olmasın canım. Benim kızım da aynıydı meper catlak varmıs ondan yapıyomus. Baska bir doktora görünmesinde fayda var
yademila-48 neredenbileceksinizz ayy valla şimdiki zaman böyle galiba benim çoğu arkadaşımın bebeklerifr böyle aynı çözüm yok mama değiştirdik apramil den hipp e geçmiştim bugün sma aldık henüz başlamadık ama kaka fitili kullanıyorum 5 gün olunca rahatlıyor 3 gün kadar sonra yine aynı 4. Aydan sonra düzelicekmiş
Pinkbery neredenbileceksinizz bende oyle hissediyordum 😀 kendimi gördüm biran. Kızım 4. Aya kadar kaka problemi yaşadı. Aslında bana göre problemdi. Günde 3-4 defa kaka yapan bebekleri duyunca. Benim kızım 4 bazen 5 günde bir yapardı. Bezden cok tasarruf ettik zamanında 😀😀 4. Aya geldiğinde kendiliğinden düzeldi. Cocuk cerrahına bile goturdum ben poposumu dar diye. Catlak vsrmış krem kullandık 2 ayı buldu düzelmesi. Ama sonuc olarak düzeliyor yani. 10güne kadar normal demişti doktor banada. Ama ben mamada veriyordum günde bikere.
SensizAsla neredenbileceksinizz benim de bebeğim öyle anne sütü alıyor ama 5-6 günü buluyor yapmıyor doktor bize eğer rahatsız olmazsa yani ıkınmıyorsa ıkınırken kızarmıyor ya da morarmıyorsa huzursuz olmjhoesa 10 güne kadar normal dedi ama eğer huzursuz ise kızarıp morarıyorsa bebek rahatsız olıuoraa müdehale edeceksiniz dedi bir kere fitil verdik sonra da sadece fitil ile uyardık kulak çubuğuna zeytinyağı sürünce yapmıyor fitil i koyuyoruz hemen geri cıkartıp ıkınıyor ve yapmaya başlıyor bugün yine 5 gün oldu gazı da kokuyor ama uyarmak istemiyorum kendi yapsın istiyorum kendi yaptığı da oluyordu ama bazen yapmıyor da korkuyor mu yeterince ıkınamıyor mu anlamıyorum ama su anlık çok rahatsız degil bi kaç gün daha duracağım bakalım kendi yapacak mı kaka olayı gerçekten yorucu bi durum
Fatma46elif35 SensizAsla sadece anne sütü alıyorsa 13 . Güne kadar normal bebeklerde benim kızımda öyle oldu bir çay kaşığı zeytinyağı verin karnına masaj yapın zytn yağıyla faydası oluyor rahatsız değilse normal 13 gün yapmaması
neredenbileceksinizz Epifenomen-gkc bekliyorum 10 günü geçerse ben yaptırıcam sanırım ama inşallah kendi yapar
SensizAsla neredenbileceksinizz valla her ıkınmasında acaba geliyor mu diyorum ama yok yani gazını rahatlıkla çıkartıyor aslında ama neden kaka yapamıyor anlamış değilim doktor 1. Ayından sonra bebeklerde bagırsak tembelliği oluyor 3. Aydan sonda geçiyor demişti ama bakalım ne zaman geçecek
Maybeoneday neredenbileceksinizz bişey yoktur o zmana canım ya belki sütün cok yaglı değildir ondan da olabilir
neredenbileceksinizz SensizAsla 3 ay 6 günlük hala devam bizde büyüklere sorunca yarıyordur o yüzden yapmıyordur diyorlar ama eminim bağırsakları dolu
Arzu929292 SensizAsla bizimki de aynı böyle yaaa 2ay 20 günlük gazını çok çıkarıyor hiç sorun. Ama kaka resmen haftada bir..
Happies Benim kızım da genelde 11 - 12 günde yapıyor doktorumuz sadece anne sütü alıyorsa, emme problemi, huzursuzluğu yoksa 20 güne kadar normal olduğunu söyledi. Tabi kakasının kıvamı yumuşaksa sert ise kabızlık olabilir dedi
neredenbileceksinizz Happies 20 güne kadar mııı 😬 kaygı durum bozukluğu oldu artık bende kakasını yapsa suç yapmasa suç yavrum da 😂