[silindi] 230820 Tam 6 aylıkken geçtik ek gıdaya ama cicibeyi 8-9 aylıkken vermeye başlamıştım. Prematüre doğdu oğlum. O yüzden çok yüklenmeden yavaş yavaş denedik herşeyi.
ozgelin 230820 yinede sade vermeyin ben mesala yemekten sonra tatlı niyetine veririm oda şöyle muhakkak bi meyve püresi ile. Genelde elma oluyor az rendeliyorum bisküvi kırıyorum minck tarçn al sana bebe ttlısı bayıla bayıla yiyor..