Lilamorr77 Yatarken veya gün içinde nasıl giydirmeliyim?? şimdi banyo yaptırdım ılık zıbın pijama giydirdim sadece iyimi yapmışım hiç bilgim yok
Tortilla Lilamorr77 zıbınla altına ınce bir pijama yeterlı olur 3 gündür kızm 40 derece ateslıydı zıbınla tuttum sadece
Adamelis12 Lilamorr77 üzerine müslin bez örtebilirsiniz ince. Ilık suyla koltuk altını boynunu ve eklem yerlerini silin ara ara sade ılık su ama. Düşmezse doktora götürün
Gamzeli Lilamorr77 zibinla tut canim altina ince oijama yeterli olur baktin atesi fazla ac bezini kasiklarini eklem yerlerine koltuk altlarina ilk kompres yap iyi geliyo
Lilamorr77 zeytingozlusaremm banyo yaptırıp yatırdım ondan battaniye örtsemmi acaba tek zıbınla kalsa
zeytingozlusaremm Lilamorr77 ben hiç bişi örtmedim cnm tek zıbınla bıraktım hep sürekli 20 dakika da bi ateşine baktım çok şükür 37. Olmustu sürekli kontrol et
Mayisannesi34 İnce ve geniş giydir canım dar olmasın pijama gayet iyi üzerine ince müslin bez örtersin yeterli olur 😊