Hanımlar merhaba. 4 ay 12 günlük bir kızım var. Doğduğundan beri kilo alımı her ay 700 max 800 gr dı doktorumuz da hemşiremizde normal sayıyordu. Bu ay 400 gr almış. Doktorum günde bi öğün mamaya başlamamı söyledi. Hemşiremiz 1 hafta daha bekleyelim bol emzir dedi. Gündüz güzel emiyor ama sanki göğüslerim hamur gibi sıktığımda süt geliyor. Gece uykuya yenik düşüyor uyandırıp emzirmeye çalışıyorum memeyi ağzına alır almaz uykuya dalıyor. Yarımyamalak emiyor işin kısası. Bu hafta tekrar tartıya aldı hemşire. Üstündeki tulumuyla beraber 1 haftada 200 gr almış. Hemşire moralim bozulmasın diye bişe söylemiyor ama sürekli bol bol emzir diyo. Şuan boyu 64 kilosu 6 kg. Bana sanki çok geriden gidiyor gibi geliyo. Aşırı hareketli ve çok ağlak bi bebek acaba doymuyor mu da ağlıyo diye sürekli kafamı kurcalıyor. Hipp organik kutu mama aldım. Sizce nasıl vermeliyim. Gündüz bi kere gece bi kere deneyip tepkisini ölçsem bilemedim. Gece kesinlikle vermeyi düşünüyorum. 1 ay sona zaten ek gıdaya başlıcam. Yaşayanlarınız varsa bi yardımcı olabilir mi 😇