yaramaz_bocegim Bebeğim 2.5 aylık oldu. Kırkım çıkar çıkmaz adet olmuştum. 1 hafta kesiliyor tekrar oluyorum sürekli böyle 1 hafta temizlik süresiyle adet görüyorum 🤦♀️ normal mi yoksa gitsem mi doktora 🙄
AmazonMom yaramaz_bocegim emzirme döneminde düzensizlik normal dedi doktorum bi ağrı sızı yada anormal bir şey yok ise sıkıntı etme canım bende 2 buçuk aylık sezeryan oldum kırkım cıkınca adet oldum birde 1 hafta önce oldum ama 3 gün bir çay kaşığı kadar az geldi normalde çok aşırı gelirdi bukez böyle oldu normaldir diye düşündüm