Seralp1 Nasılsınız anneler benim oğlum aşırı huysuz hep kucak istiyor hiç bişey yemek istemiyor ve siz nasıl oyunlar oynuyorsunuz bebeğiniz neler yapıyor
OncedenGurme Seralp1 muhtemelen diş çıkarıyordur. Renkli bantlar aldım. Kavanoz kapaklarını, oyuncaklarını vs mama sandalyesine bantlıyorum. Onları sökmeye çalışıyor. Ben de o ara mutfağı topluyorum filan
Periii Benim oğlum 6 aylık kendi kendine oynar bende şarkılar söylerim çıngıraklı oyuncakları ile oynatırım abisi ablası da var ama genelde ben ilgilenirim
Seralp1 Periii kardeş büyük rahatlık değil mi ben evde yanlızım eşim işten yorgun geliyor zaten ona bişey diyemiyorum bazen aşırı sinirleniyorum ama bunlarda geçicek diye sabrediyorum
Periii Seralp1 aynen çok iyi inşallah senin de bu günler geçer o büyür kardeş ya da kardeşlerine yardımcı olur sevgiyle bakar