Karam38 Kızlar benim 2 aylık kızım var kırkımdan sonra hasta oldum 5 gün bitti ama ondan 3 4 gün sonra yine kan geldi ve bu iki gün surdu çok azdı sizce bu sıkıntı demekmi bunu yaşayan varmi
Ahsenim Karam38 benimde öyle çok düzensiz kanamalarim oldu 40 tan hemen sonra 1 hafta kanamam oldu 1 buçuk aydan sonra 15 gün arada kahverengi şekilde oldu
Karam38 Normal doğumdu benimkisi ve dikişlerim için gittim bi sıkıntı yok dedi kırk başı oluncada aradım bilmiyodum kırk başını normal bi durum hastalıklara başladınız dedi bu kadar ve suanki durum beni endişelendirdi abdest aldım ve 2 3 gün sonra tekrar kan geldi ama normal adet kanı gibi degil sanki sonu gibi