Nlfrszn Kızlar bebegım 2aylıj henüz süt le mama takvıyesı verıodum yetsın dıye eşimle kacga ettık sutum 2gundur gelmıyor cok üzülüyorum çocuğumu emzıremıyorum dıye ne yapmalıyım destek olın nolur
Fasulye12 Nlfrszn ben damla kullanmıştım. Bestlak damla yoktu galactago markasını kullandım bol bol boza tüketim faydasını gördüm.
Feyzosunannesi Nlfrszn canim stres yapmaman lazim imkanin varsa dinlenip uyumalisin bol bol sagim yapmalisin ve dondurma cok iyi sut yapiyo ben ilk gunler sutum yokken oyle gelmisti insallah ise yarar seninde
Fatmaaa_klnc Bol bol dinlenin stres yapmayın bol su sıvı tüketin bi de bestlak süt damlası kullanın sütünüz artacaktır
sahibimezaki Sütünüzü sağın günde iki üç kez, boşaltın ki yeri dolsun. Bol su için, olumlama yapın. Stres sütüazaltır. Eşinizle dargınlığı uzatmayın. Onlar düz insanlar yok yere kasmayın.