Merhaba güzel anneler, daha öncede post açmıştım kızım uyumuyor diye aynı doğrultuda gidiyoruz bi tık ileri gidemedik malesef😄 4. Ay uyku gerilemesi denen kabusu yaşıyormuşuz, gece uyuyan kızım artık geceleri de uyanıp dönüyor, kendi kendine konuşmaya başlıyor sanki sabah olmuş da uykumuzu almışız gibi😢 elimde deneyecek uyku yöntemi kalmadı. Pış pış olayı ortalığı yıkmasına yetiyor, ayakta sallama mı asla kabul etmiyor ağla ağla çığlık çığlığa, emzik ı ıh baştan beri hiç tutmadı ağzı hala uğraşıyorum ama çok sinirleniyor gördüğünde ağlamaya başlıyor, memede uyutma bile yapamıyorum en son çare artık yeter uyuyalım niyetine ama onu bile bırakıp ağlayan bir bebeğim var😑 çok çaresizim gerçekten uykuya geçeceğini anladığı anda susturulamaz bir ağlama krizine giriyor, böyle bi bebek değildi 4. Aya yaklaşır yaklaşmaz böyle oldu ve devam ediyor hızla. Benim gibi bebeği 4. Ayda olup bunları yaşayan var mı, daha öncede sordum ama birileriyle aynı şeyleri paylaşmam lazım tekrar yoksa gerginliğimi atamıyorum, elimden bişey gelmiyor artık😪