Cannsuu Merhaba Bugün 50 günlük oğlumu sünnet ettirdik 30-40 dk arası sürüyor. Çocuk cerrahı tarafından yapıldı.Ameliyathanede oldu (hijyen açısından güvenli) bizleri almadı doktor. Lokal anestezi yapıldı girmeden önce iyice emzirdim ve emziğinide verdim. Çıktığında çok ağlamıyordu. Bağırıp çağırmıyo yani şuanda uyuyor uyku düzeni aynı ara ara sızlıyodur elbet ama çok konforlu bebek için ve girmenizi önermem ben de soğuklanlı sanırdım kendimi ama evlat başka etkilenirsini@