[silindi] Iyi günlerr kızlaarrr bebebim 7ay 3 günlük ek gıdaya geçtik ve kilo verdil emiyo ama hiç bişey yemiyo napıcam bilmiyorum sizin bebekleeriniz neleri seviyoruz neleri iştahlı yiyolar tavsiiyeeee lütfen
Svcnvebebegi [silindi] canım benim kızımın yememek iyiydi. 2 gündür oda yemiyor ağzını kitliyor. Meme emmeyen çocuk meme emiyor sürekli. Yemek verince ağlıyor. Kafası hep sıcak. Bizim dişler geliyor ama o yüzden iştahsızlığı
MerveBH04 [silindi] bizde ek gıdaya heçince hiç bişey yemiyordu devamlı yaptığım mamalar çorbalar çöp oluyordu en sonunda püre şeyler yapmaktan vazgeçtim eline göre olcak şeyler yapmaya başladım çocuğum yemeye başladı şuan 13 aylık hala aynı biraz ortalık pisleniyo ama onada katlanıyorum
incitanemmm [silindi] benim kizimda 7 ay 3 gunluk kilo alimi zaten dusuktu pek kilo almamis gibi gorunuyor bugün saglik ocagina goturecem bakalim ne durumda biraz yiyor gibiydi ek gidayi buvunlerde cok huysuz yemek istemiyor hep agliyor
[silindi] Japonprenses bazen saşırıyorum bazende deli oluyorum bir gün boyunca çok güzel yiyo ama sonra 1 hafta hiç yemiyo dencek kadar az hatta hiç yemiyol
[silindi] incitanemmm sağlık ocağı zayıfta olsa kiloluda olsa iyi iyi diyip geciştiriyolar yaa oraya da hiç gitmek istemiyorum
Japonprenses [silindi] benimki de birinin yaninda yedimi 1 hafta eziyet kitlio ağzını actirana aşk olsun çıldırıyorum kendimi paraliyorum ama yok artik yedigi kadr sinir sitres olmicam dedim emio zaten aciksa yer diom
Svcnvebebegi [silindi] Evet doktorum demişti bana. Ateşi yok ama kafası hep sıcak kızımın. Ve ağzının içi yanıyor resmen. Ağrı kesici veriyorum hep inşallah çabuk çıkarır. Çok zor bir süreç
MerveBH04 [silindi] havuç brokoli kabak patates elma haşladım verdim hep yani ne yiyebilirse ayı büyüdükçe dahada çeşitlendi şuanda mesela kaşıkla ağzına verdiklerimi hiç yemiyor illaki kendi eliyle yiycek
incitanemmm [silindi] bizimkiler tam tersi himm biraz al almid hmm kilosu biraz az filan diyilar. Zaten 2835 gr dogdu 2 ay besin alerjisi o bu ugrastik cok hareketli birde anca bu kadar aliyor napayim