Yorumcu123 Bebeğim 2500 kilo 47 cm doğdu 4ay 4 günlük şuan kilo 5200 boy 62 baş çevresi 37 sağlık ocağındaki hemşire 40 olması kazım bir doktora götür dedi çok üzgünüm şuan yoldayım burda bilgili anneler vardır baş çevresi gelişimi çok mu geride
Eliz0206_ Yorumcu123 ay bu sağlık Ocağındaki hemşireler insanı depresyona sokar bence bir sorun yoktur git doktora kafandaki sorular biter
Aysssss Yorumcu123 ilk doğduğunda ölçülüyor diye biliyorum benim oğlumun kini olcmuslerdi bence iyi kilosu boyu da iyiyse sıkıntı etme bence