Hanımlar benim kızım daha 18 günlük.. Ama 20. Günde yarı kırkı çıkıyormuş o nasıl yapılıyor? Birde 40. Da nasıl yapılıyor? Yanımızda kimse olmiyacak yani ne annem nede kaynanam. Eşimle bebeğimizle yalnız olucaz. Yalnız nasıl yapılır? Hangi Dualar okunur? Benim hiç bir fikrim yok. Siz nasıl yapdınız? Birde bunu bir kac gün sonra veya önce yapılırmı yoksa illa 40. Günündemi yapmak lazım.