Eniz1907 biz 20 aylık olduk hala külot bez kullanıyoruz bana daha rahat geliyor oğlum hareketli çünkü durmuyor ayakta falan geçiriyorum hemen bacağından diğer bezde düzgün takılmıyor cırt cırtlar falan sıkıntı oluyordu ben hareketlenmeye başlar başlamaz külot beze geçtim iyi ki geçmişim ☺️