Suzandefnegul Kızlar 7buçuk aylık kızım var doğum yaptıktan sonra düzenli adet gördüm ama bu ay 6 gün gecikmem oldu test yaptım 2 kez tek cizgi çıktı. Birde emzirirken testte çıkmaz hamilelik deniliyor bu doğrumu?
Tuba Suzandefnegul Hayır emzirirken de çıkar. Bende emzirirken hamile kalmıştım çift çizgi çıkmıştı. Emzirme döneminde ama adet düzensizliği olabiliyor. Bendede 17 gün geciktiği olmuştu.
Seldabi Suzandefnegul 2 ay ust uste oldum sonra 20 gun gecikti test yapmistim negatif sonrasinda oldum
Anneogulll Ya bnde de gecikme oldu çok tedirginim yani olacağı için değil de ister istemez düşünüyor insan bnmde oğlum küçük 7aylik bnde test alicam aklımda olmasın enazindan