mervesamet3418 Kızlar siz hangi markayı tavsiye edersiniz sağlık ocağındaki kullanmak istemiyorum yardımcı olur musunuz ?
Organikumos mervesamet3418 venatura FE C kullanıyorum ben içerisinde c vitaminide olduğundan emilimini arttırıyor kabızlık gaz vs hiç yaşamadım Allaha şükür tavsiye ederim.
bktss sidefer de iyi ocean da iyi günde 1ml veriyorum ben, şişeyi soruyorsan ikiside 30 ml çocuğum severek içiyor, daha once ferrum yazmıştı doktor, çocuk forumdan nefret etmişti her taraf kırmızı kan ilacı oluyordu
mervesamet3418 Epifenomen-gkc teşekkür ediyorum bende ocean kullanıcam tavsiyeniz için teşekkür ederim 🙏🏻
mervesamet3418 sweet_momy bpa denen zararlı petrol maddesi içeriyor diyorlar hemşireye de sordum tamam ocean kullan dedi
mervesamet3418 Epifenomen-gkc canım ocean dün kullanmaya başladık ama kızımın geceden sabaha kadar hep gazı oldu yan etki gaz yapar mı perişan oldum
Epifenomen-gkc mervesamet3418 ben hiç yaşamadım yan etki ama yan etki gösterenler oluyordur illaki. Ondan olup olmadığını anlamak için bugün verme gazı kesilirse yarın ver yine aynı olursa dokunuyor demek ki
Css mervesamet3418 bencede kullanmayın benim bebeğim sindiremedi bile kakasinda olduğu gibi çıktı doktor kan sayılarına bakarak vermenin daha doğru olduğunu söyledi.8 ayda kan sayılarına bakilcak işte
mervesamet3418 Minigim12_ aşırı dün geceden sabaha kadar gazı oldu öyle uyandı Asla gazı olup da uyanmazdı 🤷♀️
Css Minigim12_ internette bir sürü post var yan etkileri ile ilgili ve ben bizzat yaşadım.Kan pıhtısı gibi şeyler geldi kakasinda
mervesamet3418 Epifenomen-gkc tamam canım öyle yaparım ama kabızlık yapmadı çok şükür sadece aşırı gaz oluştu