Kızlar bebeğim normalde ne zaman meme versem emerdi üstüne hırçınlaşır doymazdı mama takviyesi yapıyordum. Sütüm yeterli değildi. Şimdi 3,4 gündür memeyi 3 , 5 dakika emiyor sonra ağzında geveliyor. Bazen memeyi de reddediyor acaba aç mı diyorum mama veriyorm almıyor. Onu da ağzında geveliyor. Ağlamıyor ama. Mızmızlanmıyor. Acaba iştahı mı azaldı diyorum. Çişli bez sayımız da biraz azaldı. Çözemedim. Sürekli eli ağzında. Salyası çok akıyor. Bu ayda diş olmaz değil mi? Mememi de bazen çekiştiriyor. Anlamadım iştahı mı azaldı.