2 aylık bebeğim bu arşlar hep eli ağzında acaba doymuyor mu her memeye tutuşumda emiyor bazen öksürük tutuyor emerken boğazına kaçıyor strese giriyorum . Az önce emdi eli ağzında öyle burda bahsedildiği gibi de 20 dk falan emmedi hiç 10 dk en fazla oda 2 memeyi verince .