Momsbabyy İmdaaaaat demek istiyorum artık ağzımı açamıyorum 2 haftadır geçen hafta sol alttaki şimdi de sağ üstteki dişim başladı ve şişti. Doktora gidemiyorum çünkü bilmiyorum İzmir’de nereye gidilir hastane var mı vs 😂 Evde beni tedavi edin nolur ne geçirir dayanamıyorum artık ne yapsam acım diner🙈🥺
Berenkooommm Momsbabyy her ay diş ağrısı çeken ben🙋♀️ Sarımsak ez koy, kahveyi pamuğa bas koy, sirkeyle gargara yap, sakızı çiğneyip ağrıyan bölgeye yapıştır, calpolle gargara yap😊
Oysul Momsbabyy geçmiş olsun ama nasıl dayanıyorsunuz? Benim gebeliğimde 35. Haftamda birden tuttu 20 lik. Hatırlamak bile istemiyorum hemen gittim izinlerle falan doktora çektirdim. Ağrı kesici de kullanamadım ama dişin ağrısı çekilemez. Allah sabır versin çok iyi anlıyorum ama bence mutlaka bir doktora gidin. 🙏🏻
KuzeyBaturunAnnesi Momsbabyy ayy bende doğum sonrabı 20 lik diş ağrıso çeken benim sanıyodum🤒 ben özel muayene ye gittim çürük dedi atibiotik verdi 1 hafta sonra çekecek inşallah
Momsbabyy Berenkooommm Ay ben her hafta ağrı çekiyorum artık 🥺 hepsini deneyeceğim çok teşekkür ederim🙏🏻
Momsbabyy Oysul Benimde 10 ay öncesine kadar tık yoktu ki ne Zaman hamile kaldım ilk 5. Haftamda başladılar hep beraber ağrımaya .🙈 Doğum yapayım cektireyim dedim kaldı şimdi kızım 10 aylık oldu bile hala cektirecegim. Valla ağrı kesici de içmiyorum öyle kendiliğinden geçiyordu ama artık dayanamıyorum sanırım 🥺 Doktora gitmek istiyorum ama İzmir’de yaşıyoruz eşim askeri personel daha çok olmadı geleli bilmiyoruz hastane falan var mı yoksa sadece klinik mi var özel biraz araştırmam lazım belki bir İzmirli çıkar dedim🙈🤣