Busraykp Bende 3 gündür lahana ile yaşıyorum günde 3-4 sefer soğuk koyuyorum ama benim aşırı kötü olmuştu,kıpkırmızıydı,alev alev yanıyor,ağrısı çok oluyordu ve kocaman şişlikler vardı,doktorluk oldum,şimdi daha sık masaj yaparak süt sağıyorum,tam boşaltıyorum göğüslerimi,lahana kullanıyorum,doktor antibiyotik ağrı kesicide verdi,2 günde eski moduna döndü hemen,bu arada çocuk doktorumuzda lahanayı önerdi..