210796 aslında doğru değil ama yapacak bir şey yoktu emzik tutmamisti parmağını emiyordu doktor da uyku arkadaşı olursa emmez dedi ama ne fayda bir elinde bebeği diğer elinde ki de parmakta ağzında hala parmağını emerek uyur. Bu hatayı oğlum da da yaptım. Kundaga alıştı kundaksiz asla uyumuyordu bende eline şalimdan verdim top gibi yaptım ona sarılarak uyuttum oda ona alıştı o şal olmadan uyumaz o şal dan da bulmam lazım yedek ama aldığım mağazayı biliyorum başka şehirden almıştım inşallah hala vardır. Seneye o şal dan da sorgulatirim bulamazsam 😂😂