Kbrmrc
Ben kollarım ve parmak tüylerime kadar, kaş bıyık hariç her yerimi jiletle temizliyorum 😎 Makine ve ağdayla o kadar uzun sürüyordu ki bıkmıştım artık. Arkadaşım venüsün jiletini kullan çok güzel oluyor demişti, çoğalacak ve sürekli uzayacak diye korkup hiç bulaşmamıştım ama bir ara o kadar canıma tak etti ki sürdüm jileti geçtim. O gün bugündür hayatım değişti resmen 😃😃 Kollarımı falan gören yaktırdım sanıyor. En geç 2 günde bir duş alırım, her duşta her yerime sürüyorum jileti, 5 dk anca sürüyor ve her zaman pürüzsüzümdür 😎 Tabi vücuda göre değişebiliyordur ama ben hiç tüylerimde çoğalma görmedim, çoğalsa bile yine 5 dk zaten, jiletle tüy miktarının bir önemi olmuyor. Banyodan sonra losyonunu sürersen tahriş de olmuyor. - normal permatikler çok tahriş ediyor ama, Venüsün jiletleri vücut için. 6 arkadaşımı daha başlattım jilete ve hepsi bana dua ediyorlar şuan, ben de beni başlatana 🥰😃