Eymen6380 neden uyarmıyorsunuz ya da uyarıyorsunuz da dinlemiyorlar mı?Benim oğlum da 3.5aylıktı ,eşimin 12 yaşındaki yaşındaki yeğeninin kucağına vermişlerdi.Ben de bir şeyle uğraşıyordum kafamı bir kaldırdım yazık çocuğum iki büklüm olmuş oturtmuşlar çocuğun kucağında.Hemen tepki verdim eşime hayatım niye oturttunuz çocuğu diye?düzelttiler tabii hemen ki kayınvalidem,görümcem,annem de vardı üstelik.Tepkinizi koyun bebek sizin,Allah korusun bir şey olsa sizin içiniz gibi yanmaz kimsenin.