hypa arkdasm yaşında kesti çocuk devam sütleri var içim pınar marka. Kutuda sıvı halde satılıyor. 500 ml mi 10 tl falan galiba. Onu kullanıorm diyor çok memnun. Bizde 10 aylık olduk ama dişten dolayı bazen işdahı az oluyor. Oyuzden 1.5 yaşa kadar mama kullanmaya devam edeceğim