Sonsuzmutluluk Nur_94 dikişlerin izi kontrol ediyolar rahminize bakıyolar ultrasonla bir sıkıntı sorun varmı diye.
Myslkya-16 Nur_94 kesinlikle gitmelisin. Ben gittim ve enfeksiyon olduğunu iç dikişlerin henüz iyileşmediğini öğrendim. Halbuki gayet iyiydim hiç bir şikayetim yoktu. Fitil kullandım bir hafta. Kendin için mutlaka gitmelisin
Meflug Yok ya ne gerek var gitmeye (!) Canım arkadaşım doktor gel demiş git niye gitmiyorsun? Dikişlere bakacak ultrasonla rahmine bakacak genel kontrol. Pandemi var tamam bu da sağlık. Lütfen doktorunuza güvenin
Nur_94 Meflug Tamam ablacım niye kızıyosun sordum sadece bazen özel hastaneler gereksiz çagırıyo başıma çok geldi bi sorim dedim sizlere 😃
bluekoala Nur_94 ben gittim. İçime kamera soktu birde cubuk soktu😂hiçbişeyin yok dedi😅dikişime filan bakmıstı. Valla ben gitmseseydim içim rahat etmezdi. Senın ediyosa gitme
Busra3246 Nur_94 6 aylık olacak daha gitmedim valla daha doğrusu köyde kalıyorum kaynanamgil tam bi geri kafalı dikişlerim patlayıp iltihap aktığı halde gitmedim ama imkanın varsa git
Meflug Nur_94 yok kızmadım ama şöyle düşün doğum yaptın dikiş var haliyle sana 40 çıkınca gel demiş gereksiz değildir dimi belki smear testi de isteyecektir
Selin93 Nur_94 doktorum 40 günden sonra smear testi alınıyor demişti. Smear yapıldı, rahmim toparlanmış mı ultrasonla bakıldı, dikiş atılan deri ne durumda birde buna bakıldı canım🤗
Slmnese Gittim hatta farklı bi doktora gittim. Sonradan ah vah tüh diyeceğime giderim ne var ki bunda. Ayrıca devlet hastanesine de gidebilirsiniz. İlla kendi doktorunuza görünmeniz şart değil.
Fatma_52 Nur_94 dikislere bsliliyor, rahim toparlanmis mi bkiliyor, ben gittim. Zaten artik asi ve takip icin hep hastaneye gideceksiniz kendinizi neden ihmal edeceksiniz bnce gitmelisimiz
rbndmrcn Nur_94 bence gidin dikişlere bakıyorlar bi sıkıntı var mı açılma var mı bi de smear testi yapmıştı doktorum bana