Merhaba anneler bugün 18 günlük olduk. Sezeryan doğum yaptım. İlk doğumum. Sütüm hala gelmedi. Yani çok az geliyo damla damla. Sağ göğsüm elle sıkınca biraz fışkırıyor ama onuda sağınca anca 2 cc çıktı. Biberon ve emziğe alıştığı için oğlumun emmesi emzik emer gibi. Biberonu bıraktık finger feeding ve eds yöntemleri ile mamasını yediriyorum. Ama sütüm olmadığı için güzel çekemiyor. Sizler süt arttırmak için neler yaptınız? Benim denediklerim:
Bestlak damla
Humana çay
Rezene
Isırgan otu çayı
Yulaf lapası
Dereotu
Hurma
Multimalt
Bolca su içmek
Ama hala sütüm çok az başka bi öneriniz var mıdır? 🥺